Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1 Müügitingimused kehtivad ILUSALONG SOLIS OÜ klientide (edaspidi Klient) ja ILUSALONG SOLIS OÜ (edaspidi ILUSALONG SOLIS OÜ) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad ILUSALONG SOLIS OÜ toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3 ILUSALONG SOLIS OÜ jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse ILUSALONG SOLIS OÜ.ee veebilehel.

2. Hinnad

2.1 Kõik hinnad ILUSALONG SOLIS OÜ veebilehel sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2 Kuvatud soodusprotsendid on ümardatud täisarvuni.

3. Tellimuse vormistamine

3.1 Toodete tellimiseks leidke sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata, kui vajutate veebilehe päises asuvale ostukorvi ikoonile.

3.2 Ostukorvis olevate toodete koguseid on võimalik muuta, kirjutades koguse lahtrisse soovitud toodete arvu. Tooteid saate ostukorvist eemaldada vajutades samal real asuvale ristile.

3.3 Enne tellimuse vormistamist palume valida paki kohaletoimetamiseks sobilik tarneviis. Alates 45 € ostust on kauba kohaletoimetamine siseriiklikult tasuta.

3.4 Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule „vormista tellimus“. Kui olete juba ILUSALONG SOLIS OÜ registreeritud kasutaja, siis logige kontole sisse. Kui tellite tooteid esimest korda, siis vajutage „registreeri“ ja sisestage kontaktandmed.

3.5 Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
  • Ettemaksuarve – saadame arve Teie e-posti aadressile

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

ILUSALONG SOLIS OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3.6 Tellimuse kinnitus ja arve koopia saadetakse teie e-posti aadressile. Tellimuste ajalugu ja arveid on võimalik hallata „konto“ ikooni alt. Tooted postitame pärast arve tasumist.

4. Müügilepingu jõustumine

4.1 Klient seob ennast tellimuse ja selle eest tasumisega pärast vajutamist nupule „tellin ja tasun”.

4.2 Müügileping jõustub hetkest, kui tellimuse kogusumma on laekunud ILUSALONG SOLIS OÜ arveldusarvele.

4.3.  Kliendil on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Kliendini jõudnud, teatada ILUSALONG SOLIS OÜ-le lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud Kliendi isiklikke vajadusi arvestades eritellimusena. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Kliendil. Kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest.

5. Kohaletoimetamine

5.1.    Pärast müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib ILUSALONG SOLIS OÜ tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks ILUSALONG SOLIS OÜ logistikapartneri(te)le.

5.2.   Kui kasutasite riigisisest Omniva/Itella Smartposti pakiautomaadi teenust, siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Eesti piires 2-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Tellija mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk ILUSALONG SOLIS OÜ-le.

5.3.   Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti pakiautomaadi teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud pakiautomaadist Soomes 3-5 tööpäeva jooksul. Tellimuse saabudes pakiautomaati saadetakse Kliendi mobiilile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile, avaneb pakiautomaadi uks ning Klient saab paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saabumisest Kliendi mobiilile. Seejärel tagastatakse pakk ILUSALONG SOLIS OÜ.ee’le.

5.4.   Kui kasutasite rahvusvahelist Itella Smartposti postkontori teenust (laieneb ainult Soome klientidele), siis tellimus väljastatakse Kliendi poolt valitud postkontorist Soomes 5-7 tööpäeva jooksul. Kui pakk on jõudnud sihtkohta, edastatakse Kliendile paki saabumise teatis postkasti. Saadetist hoiustatakse postkontoris 14 kalendripäeva, alates paki saabumisest postkontorisse. Seejärel tagastatakse pakk ILUSALONG SOLIS OÜ-le.

5.5.   Transpordi käigus vigastada saanud tooted, kuid mitte tootepakendid, asendatakse Kliendile. Juhul, kui toote asendamine peaks osutuma võimatuks, hüvitatakse Kliendile kauba maksumus.

5.6.   ILUSALONG SOLIS OÜ ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigeaegselt, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida ILUSALONG SOLIS OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

5.7.   Külmal ajal Omniva pakiautomaati kauba tellimine kliendi enda vastutusel.

6. Taganemisõigus

6.1 ILUSALONG SOLIS OÜ veebilehelt ostetud toodetele kehtib alates kauba kättesaamisest 14-päevane taganemisõigus. Juhul kui e-poest tellitud toode Kliendile ei sobi, võib ta selle e-kauplusesse tagastada.

6.2 Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus või kontakteeruda ILUSALONG SOLIS OÜ klienditeenindusega telefonil 5091908 või saata e-kiri aadressile  solis@solis.ee. Pärast taganemisavalduse kättesaamist saadab ILUSALONG SOLIS OÜ Kliendile kinnituse taganemisavalduse kättesaamise kohta.

6.3 Ostetud toode tuleb tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates toote tagastamise avalduse esitamist.

6.4 Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ning toote pakend terve ja kahjustamata.

6.5 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaubale, kui:

1)    toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagastamisel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud ja  mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida (meik, kosmeetika-, juuksehooldustooted jms);;

2)    toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;

3)    puuduse on põhjustanud toote vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine )

4)    tootel on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);

6.6   Kauba tagastamiskulud kannab Klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.

6.7     Kauba tagastamise korral tagastatakse Kliendile ostu eest tasutud summa esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest. ILUSALONG SOLIS OÜ võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

6.8    ILUSALONG SOLIS OÜ jätab endale õiguse tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks kuid mitte ainult, juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind.

7. Ostetud kauba/toodete kasutamine majandus- või kutsetegevuse eesmärgil (k.a juriidiline isik)

7.1 Juhul kui ostetud toodet on kasutatud majandus- või kutsetegevuse eesmärgil või on olnud ostjaks juriidiline isik, siis tavaline pretensioonide esitamise kord ei kehti. Nimetatud juhtumiste korral on reeglina pretensioonide esitamise aeg 6 kuud või rohkem, kui tootja on nii lubanud. Selle perioodi jooksul tootjapoolsete defektide ilmnemisel toode asendatakse või remonditakse.

7.2 Tooteid ei asendata kui:

1)    toode on tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel kasutamiseks kõlbmatu või see on olnud kasutusel või avatud (kosmeetikatooted jms);

2)    toodet on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil;

3)    puuduse on põhjustanud toote vale kasutamine (juhendi järgimata jätmine);

4)    toodet on mehaanilised vigastused või see on purunenud (nt kukkumise tõttu);

5)    toote normaalse kulumise ning vigade korral, mis ei halvenda toote väärtust ega kasutust;.

8. Vastutus

ILUSALONG SOLIS OÜ ja Klient vastutavad teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tehtud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

9. Vääramatu jõud

ILUSALONG SOLIS OÜ ei vastuta tekitatud kahju või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida ILUSALONG SOLIS OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

10. Isikuandmete kaitse ja turvalisus

ILUSALONG SOLIS OÜ lehekülastuste ja tellimuste vormistamise käigus kogutud infot ja isikuandmeid käsitletakse konfidentsiaalsena ja seda ei avaldata kolmandatele osapooltele. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Kliendi personaalsete pangatunnuste turvalisuse.

11. Pretensioonide esitamise kord

11.1   ILUSALONG SOLIS OÜ vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest Kliendile.Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon meiliaadressile solis@solis.ee.

11.2  Pretensioonis tuleb ära märkida:

1)    Kliendi nimi ja kontaktandmed;

2)    Kaebuse esitamise kuupäev ja tellimuse/arve number;

3)    Kauba puudus;

4)    ILUSALONG SOLIS OÜ-le esitatav nõue;

5)    Viidata tuleb tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele.

11.3  Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.

11.4  Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.

11.5 ILUSALONG SOLIS OÜ vastab pretensioonile hiljemalt 15 päeva jooksul pärast Kliendipoolse pretensiooni kättesaamist.

11.6 ILUSALONG SOLIS OÜ ei vastuta Kliendi süül toote puuduste tekkimise eest, puuduste eest, mis on tekkinud toote vale hoiustamise või kasutamise tulemusena. Puuduste hulka arvestatakse toote puudusi, kuid mitte tootepakendi puudusi.

11.7  Juhul kui toode ei vasta lepingutingimustele, tal esineb puudusi või rikkeid, on Kliendil õigus nõuda toote asendamist. Juhul, kui toote asendamine ei ole võimalik, ebaõnnestub või põhjustab Kliendile põhjendamatuid ebamugavusi, on Kliendil õigus lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

12. Kliendi isikuandmete töötlemine

12.1.     ILUSALONG SOLIS OÜ töötleb Kliendi esitatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega. Isikuandmete töötlemise protsessi täpsem info siin lehel.

12.2. Töödeldavateks isikuandmeteks on andmed, mida küsitakse Kliendilt püsikliendiprogrammi liikmeks astumisel, e-poe konto registreerimisel ja/või tellimuse vormistamisel (ees- ja perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arvelduskonto number, ostukorvi sisu ja ostude ajalugu).

12.3.     ILUSALONG SOLIS OÜ töötleb Kliendi isikuandmeid tellimuste täitmiseks (sh tellimusega seotud teadete edastamiseks), toodete eest tasumiseks, toodete kättetoimetamiseks, pakkumiste ja uudiste koostamiseks ning edastamiseks.

12.4. Kliendi isikuandmete vastutav töötleja on ILUSALONG SOLIS OÜ, registrikoodiga 10277961, aadress: Harjumaa, Tallinn Pärnu mnt 23, 10141, Eesti Vabariik.

12.5.     ILUSALONG SOLIS OÜ ei edasta Kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, v.a:

12.5.1.                 kullerteenust pakkuvale ettevõtjale ulatuses, mis on vajalik toodete Kliendile kättetoimetamiseks või teenuse tarbimiseks;

12.5.2.                 tellimuses sisalduvate toodete tarnijatele (kliendi nimi ja telefoninumber) tellimuse täitmiseks ja klienditeeninduse tagamiseks.

12.5.3.                 Punktides 12.5.1 ja 12.5.2 sätestatud juhtudel töödeldakse Kliendi isikandmeid üksnes tellimuse täitmise eesmärgil ning volitatud töötlejad tagavad sama isikuandmete kaitse taseme nagu ILUSALONG SOLIS OÜ.

12.6.    Kliendil on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete muutmist või kustutamist, v.a kui seadus sätestab teisiti, pöördudes selleks avaldusega ILUSALONG SOLIS OÜ poole e-posti aadressil  solis@solis.ee.

12.7.    Kui Klient on avaldanud soovi ja andnud nõusoleku ILUSALONG SOLIS OÜ poolt koostatud uudiskirjade ja/või personaalsete pakkumiste saamiseks, on Kliendil alati õigus võtta tagasi see nõusolek, saates vastavasisulise teavituse ILUSALONG SOLIS OÜ-le e-posti aadressile solis@solis.ee või vajutades iga e-posti või SMS vahendusel saadetud pakkumise juures selleks näidatud lingile.

12.8.    Kliendil on igal ajal õigus pöörduda oma isikuandmete ülekandmiseks mõnele muule andmetöötlejale pöördudes digitaalselt allkirjastatud taotlusega ILUSALONG SOLIS OÜ poole e-posti aadressil solis@solis.ee. ILUSALONG SOLIS OÜ-l on õigus keelduda isikuandmete mõnele muule andmetöötlejale otse edastamisest juhul, kui andmete edastamine kolmandale isikule ei ole ILUSALONG SOLIS OÜ hinnangul turvaline.

12.9.    Juhul, kui Klient leiab, et isikuandmete töötlemisel püsikliendiprogrammi raames või e-poe ostukeskkonnas rikutakse tema õigusi, on Kliendil õigus pöörduda Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.

13. Vaidluste lahendamise kord

Kui Kliendil on ILUSALONG SOLIS OÜ osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@solis.ee või helistada telefonil: 509 19 08. Kui Klient ja ILUSALONG SOLIS OÜ ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja ILUSALONG SOLIS OÜ vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.